Menu
Coşul tău

Politica de retur

Politica de returnare a produselor

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, clientul are dreptul să notifice comerciantul, telefonic sau în scris, despre decizia sa de a renunța la cumpărare, fără a se percepe penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului său.

Renunțarea la produsul cumpărat în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsele se pot returna numai în baza facturii sau a bonului fiscal.

Pentru a beneficia de garanție, vă rugăm să ne anunțați problema apărută, cât mai rapid.

S.C. Startec Sistem S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate apărute ca urmare a folosirii de către client, în necunoștință de cauză, sau în condițiile utilizării, în mod necorespunzător, a produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele însoțitoare). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către firma noastră, numai dacă se constată că produsul a fost defect.

Cheltuielile cu transportul aferente returului se vor suporta de către client, dacă acesta renunță la produsul cumpărat și/sau dacă se constată că produsele returnate sunt deteriorate datorită montării sau utilizării lor incorecte. În acest ultim caz, clientul va achita ramburs contravaloarea celor două transporturi (tur-retur).

În ce privește rambursarea contravalorii produsului returnat, aceasta se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

În cazul tranzacțiilor online cu cardul (conform reglementarilor MasterCard si Visa) sumele vor fi returnate în cardul inițial de unde s-au primit banii.

Returnarea produsului aflat în garantie, către Dvs., se va face folosind serviciile de curierat ale companiilor cu care colaborăm, respectiv, Urgent Cargus și Fan Courier S.R.L.

Costul de transport se va comunica clientului ulterior, prin telefon, de către una dintre persoanele angajate ale firmei noastre.

Acest cost poate fi diferit de costul inițial al transportului, în funcție de numărul de kilometri suplimentari. Coletele trimise de către client printr-un alt curier, având plata transportului la destinatie, vor fi refuzate.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea acestuia în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca produs de tip second-hand, sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Această clauză se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe acest website, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 articolul 2 litera e.

În cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor conținute în acesta, fără a încheia un proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garanție produselor.

Eventualele litigii se vor rezolva pe cale amiabilă. În situațiile în care litigiile dintre Vanzator si Cumparator nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă, acestea se vor soluționa de către instanțele judecătorești din București. Toate raporturile între accesorii-telefoane.ro si Cumpărători intră sub incidența legii române.